Χαρές στην ομάδα της Ομόνοιας καθώς η σύζυγος του ποδοσφαιριστή Δημήτρη Πολίτη έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι.
Οι ευχές πολλές αλλά και από την μεριά της διοίκησης που αναφέρει:
Στέλνουμε τις καλύτερες ευχές μας στον ποδοσφαιριστή μας Δημήτρη Πολίτη και τη σύζυγό του για την γέννηση του μωρού τους!
Να σας ζήσει, να είναι πάντα γερή και καλότυχη! 🎀

