Με μοναδικό στόχο το πρωτάθλημα και την άνοδο ξεκίνησε χθες η προετοιμασία του Παπαφλέσσα Βλαχόπουλου για τη νέα αγωνιστική χρονιά που θα βρει την ομάδα να αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Γ’ Τοπικής κατηγορίας.
Το παρών έδωσε σύσσωμη η διοίκηση του συλλόγου, το νέο τεχνικό επιτελείο υπό τις οδηγίες του Παναγιώτη Βλαχογιάννη και 23 ποδοσφαιριστές παλιοί και νέοι. Οι μοναδικοί που απουσίαζαν ήταν οι Κώστας Κωσταράκης και Σπύρος Μπλάνας για επαγγελματικούς λόγους.
Νέα πρόσωπα
Στα νέα μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας μας, εντάσσονται τρεις ποδοσφαιριστές ακόμη.
Πρόκειται για τον Γιάννη Φράγκο, τερματοφύλακας από την Αναγέννηση Παραλίας, το Γιώργο Κωσταράκη από τον Ηρακλή Καλαμάτας και τον Παναγιώτη Διονυσόπουλο που προέρχεται από ομάδα της Αθήνας.


