Φιλικό παιχνίδι διεξήχθη σήμερα στο γήπεδο της Μεσσήνης ανάμεσα στον Πάμισο και την Ομόνοια.
Μία εβδομάδα πριν την έναρξη του πρωταθλήματος της Α’ Τοπικής κατηγορίας οι δύο ομάδες αγωνίστηκαν μεταξύ τους, με τον Πάμισο να παίρνει τη φιλική νίκη με σκορ 6-0.
Τα γκολ για τους Νησιώτες πέτυχαν οι Μπάμπα, Αθανασόπουλος, Πετρουλάκης (2), Κακούρος και Αναστασίου.

Η διοίκηση αναφέρει σε ανακοίνωση της:
Άλλη μια νίκη για την ομάδα μας στο σημερινό φιλικό με αντίπαλο την ομάδα της Ομόνοιας Καλαμάτας με σκορ 6-0
Το πιο σημαντικό από όλα όμως είναι ότι ακόμα για έναν αγώνα η ενδεκάδα μας απαρτιζόταν από 8 παίκτες κάτω των 19 ετών.
Ευχαριστούμε την ομάδα της Ομόνοιας και της ευχόμαστε καλή σεζόν και υγεία σε όλα της τα παιδιά.

