Ο Εθνικός Μελιγαλά υποδέχεται σήμερα την Δόξα Καλαμάτας στις 16:00 το μεσημέρι, για την 1η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Β’ Τοπικής κατηγορίας.
Διαιτητής του αγώνα θα είναι ο Τσουλάκος με βοηθούς την Τσουκάλη και τον Α. Αθανασά.
Οι “κυανόλευκοι” μετά την περσινή καταστροφική πορεία και τον υποβιβασμό στην Β’ Τοπική, θέλουν να κάνουν ένα νέο ξεκίνημα με παίκτες από την γύρω περιοχή αλλά και ποιοτικές προσθήκες που έχουν γίνει και νέο προπονητή τον έμπειρο Τάκη Μπιζίμη.
Από την άλλη, η Δόξα κέρδισε την άνοδο και θα προσπαθήσει να παραμείνει στην κατηγορία. Προπονητής παραμένει και συνεχίσει το επιτυχημένο έργο του ο Γιώργος Μηλίτσης. Επίσης, έχει ανανεώσει ο βασικός κορμός και έχουν γίνει οι κατάλληλες μεταγραφές.

