Στην απόκτηση των ποδοσφαιριστών Νίκου Παπαδόπουλου και Γιώργου Δελλή, προχώρησε η Θύελλα Μερόπης.
Η σχετική ανακοίνωση:
⚫⚪ Ο Α.Σ ΘΥΕΛΛΑ ΜΕΡΟΠΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση των ποδοσφαιριστών
– Παπαδόπουλος Νίκος ο οποίος επιστρέφει στην ομάδα μας μετά το πέρασμα του από τον Αστέρα Βαλύρας
– Δελλής Γιώργος από τον Α.Ο Διαβολίτσιου
Τους καλωσορίζουμε και τους ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες!! ⚫⚪

