Παρελθόν από την ομάδα του ΑΟ Φυτειάς αποτελεί ο Παναγιώτης Γαλίτης.
Η σχετική ανακοίνωση:
“Ανακοινώνουμε την αποδέσμευση από την ομάδα μας του ποδοσφαιριστή Γαλίτη Παναγιώτη. Τον ευχαριστούμε για όλα όσα πρόσφερε στον σύλλογό μας και ευχόμαστε να έχει υγεία και καλή επιτυχία στην νέα του ομάδα”.

