Δεύτερο συνεχόμενο τρίποντο για τον ΑΟ Πατίστα που νίκησε στο Αθλητικό Κέντρο της ΕΠΣ Μεσσηνίας, με 3-0 την Δόξα Καλαμάτας.
Η ομάδα του Αλέκου Δέδε, έφθασε πλέον τους επτά βαθμούς στο πρωτάθλημα ενώ πλέον προετοιμάζεται για το επόμενο παιχνίδι που ακολουθεί με τον ΑΟ Λαιΐκων εκτός έδρας.
Ο ποδοσφαιριστής του ΑΟ Πατίστα Μιχάλης Στραβάκος μίλησε στο taklin.gr.
“Η ομάδα ήταν απόλυτα διαβασμένη και με την ενέργεια την ποιότητα και το πάθος μας που δείξαμε μας έφεραν τη νίκη”.
“Αν συνεχίσουμε με την ίδια νοοτροπία και στο επόμενο δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι θα έχουμε πολλές πιθανότητες να πάρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα”.

