Η διοίκηση του Πολύβιου Μεγαλόπολης ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με έναν παλιό γνώριμο, τον αθλητή Χρήστο Μιχαλόπουλο, στον οποίο εύχεται υγεία και πολλές επιτυχίες!
Από την πλευρά του ο “μπαρουτοκαπνισμένος” Χρήστος Μιχαλόπουλος στις πρώτες δηλώσεις του ως παίκτης του Πολύβιου τόνισε: “Χαίρομαι πολύ που ήρθα σε έναν παλιό και γνώριμο σύλλογο για μένα, που έχουμε κάνει σημαντική πορεία στην ΕΚΑΣΚΕΝΟΠ με πρωταθλήματα και με ανόδους. Εύχομαι και φέτος να καταφέρουμε να κάνουμε κάτι αντάξιο του ονόματος του συλλόγου!”

