Μεγάλο ματς, σούπερ ντέρμπι στο κλειστό της Τέντας για την Α1 ΕΚΑΣΚΕΝΟΠ.
Καλαμάτα BC εναντίον Δίων Κυπαρισσίας στις 18:00 το απόγευμα. Οι δύο ομάδες βρίσκονται στην κορυφή έχοντας το απόλυτο νικών, μετά από οκτώ αγωνιστικές χωρίς να έχουν χάσει αγώνα.
Έτσι, αναμένεται να τα δώσουν όλα σήμερα για να πάρουν το ροζ φύλλο και να βρεθεί μία εκ των δύο ομάδων μόνη στην κορυφή.
Διαιτητικό δίδυμο θα είναι οι Λάμπρος Νάστος και Μαρία Μπακετέα.

