Μεταγραφών συνέχεια για την ομάδα του ΑΟ Μιλτιάδη που ανακοίνωσε πριν από λίγο την απόκτηση του Δημήτρη Κιουζή.
Ο πολλά υποσχόμενος δεξιός μπακ, με αρκετή εμπειρία στην Γ’ Εθνική, αποκτήθηκε από την Ρόδο ενώ έχει αγωνιστεί ακόμα σε Πανηλειακό, Καλλιθέα, Θεσπρωτό και Ερμιονίδα.
Η σχετική ανακοίνωση:
“Συνέχεια των μεταγραφών με τον Κιουζή Δημήτριο, έναν πολλά υποσχόμενο δεξιό μπακ χάφ με αρκετή εμπειρία από την Γ εθνική. Ξεκίνησε την καριέρα του από τον Πανηλειακό και έχει παίξει επίσης στην Καλλιθέα, Θεσπρωτο, Ερμιονίδα και Ρόδο. Του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας”.

