Στην απόκτηση του 15χρονου Αριστείδη Αρβανίτη από το ΝΟ Πύλου, με την μορφή δανεισμού προχώρησε η διοίκηση του Δίων Κυπαρισσίας.
Η σχετική ανακοίνωση:
“Ο Δίων Κυπαρισσίας ανακοινώνει την απόκτηση με τη μορφή δανεισμού του 15χρονου Αριστείδη Αρβανίτη από την ομάδα του Ν.Ο.Πύλου.
Ο νεαρός αθλητής γεννηθείς το 2009 αποτελούσε βασικό μέλος της αντρικής ομάδας της Πύλου τα τελευταία 2 χρόνια καθώς και της Μικτής Μεσσηνίας γεννηθέντων 2009.
Καλώς ήρθες Αριστείδη στην οικογένειά μας”.

