Μεγάλη νίκη με ανατροπή πέτυχε ο ΑΟ Πατίστα στην έδρα του Πλατύ, κόντρα στον Ατρόμητο με σκορ 1-2.
Οι φιλοξενούμενοι κατάφεραν να πάρουν τη νίκη και τους τρεις βαθμούς, ανεβαίνοντας δύο θέσεις στον βαθμολογικό πίνακα.
Μεθαύριο, Σάββατο, υπάρχει ο εντός έδρας αγώνας με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ Ασπροχώματος, ένα κρίσιμο παιχνίδι για την εξέλιξη του πρωταθλήματος.
Ο ποδοσφαιριστής της ομάδας Γεώργιος Αλάμαρας, μίλησε στο taklin.gr.
“Παίξαμε πολύ καλά σε αυτό το παιχνίδι και κάναμε ακριβώς ότι μας ζήτησε ο προπονητής μας τακτικά και αξίζαμε την νίκη”.
“Το επόμενο παιχνίδι είναι με τον ΠΑΟΚ Καλαμάτας, θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Εμείς θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι όπως πάντα στο πλάνο μας και στις οδηγίες του προπονητή μας”.

