Θλάση δεύτερου βαθμού για τον ποδοσφαιριστή της ΑΕ Αβίας Δημήτρη Γαλανόπουλο.
Ο έμπειρος επιθετικός κατά την διάρκεια της προθέρμανσης και πριν την έναρξη του σημερινού αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό Καλαμάτας, χτύπησε με αποτέλεσμα να μην μπορεί να πατήσει το πόδι του.
Φυσικά, δεν αγωνίστηκε στο ματς ενώ αναμένεται να μείνει εκτός γηπέδου για τουλάχιστον 15 ημέρες. Άτυχος, λοιπόν ο Δημήτρης μιας και είχε επιστρέψει δυνατός από τον σοβαρό τραυματισμό του, είχε βρει τον καλό του εαυτό και μάλιστα ήταν πρώτος σκόρερ με 16 γκολ και στους δύο ομίλους.
Υ.Γ. Περαστικά Δημήτρη και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα επιστρέψεις ακόμα πιο γερός και δυνατός.

