Ο ΟΜΙΛΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ – ΠΑΡΑΚΤΙΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ & ΞΥΛΟΡΑΚΕΤΑΣ ‘’ΤΡΙΤΩΝ’’ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, πραγματοποίησε την Κυριακή 2 Μαρτίου 2025, την καθιερωμένη κοπή της παραδοσιακής βασιλόπιτας για το έτος 2025, στις αθλητικές εγκαταστάσεις του σωματείου στο Δημοτικό Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Καλαμάτας, με τη συμμετοχή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.), μελών του Σωματείου με τις οικογένειες τους, αθλητριών-αθλητών αλλά και φίλων του σωματείου και της ξυλορακέτας οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ευχές για το νέο έτος και να γιορτάσουν την αρχή μιας ακόμα χρονιάς γεμάτης αθλητικά επιτεύγματα. Ο Ο.Θ.Π.Α.& Ξ. ΄΄ΤΡΙΤΩΝ΄΄ Καλαμάτας ευχαριστεί θερμά όλους όσους παρευρέθηκαν και στηρίζουν το έργο του σωματείου, και ιδιαίτερα τους εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής της πόλης μας που μας τίμησαν με την παρουσία τους, τον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού & Τουρισμού Καλαμάτας κ. Γεώργιο Λαζαρίδη, τον Αντιδήμαρχο Νέων Έργων και Πολεοδομίας κ. Βασίλειο Κουτραφούρη και τον Αντιδήμαρχο Παιδείας, ΚΔΑΠ και Δημοτικής Περιουσίας κ. Γεώργιο Φάβα. και ευχήθηκε σε όλους μια χρονιά γεμάτη υγεία, πρόοδο και αθλητικά επιτεύγματα..

