Πορεία προς το γήπεδο θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή με πρωτοβουλία της Θύρας 5 Νέα Γενιά.
Η σχετική ανακοίνωση:
Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ, ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ!!
Την Κυριακή δεν δίνουμε απλά έναν αγώνα, δίνουμε την ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ μάχη μέχρι την ΕΠΌΜΕΝΗ!!!
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΣΚΟΛ ΜΑΣ,ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΆΝΕΙΑ ΜΑΣ, ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΣ 10:00 ΕΜΠΡΟΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ (ΤΖΑΜΠΟ) ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΠΟΡΕΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!
ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΔΈΧΕΤΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΗ, ΟΠΩΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΆ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΆΞΕΙ.
ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΈΝΟΙ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΑΓΚΙΚΗ ΑΝΟΔΟ, ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ!!!
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΣ 10:00 ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΊΟ, ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ!!!
Προμηθευτείτε εγκαίρως τα εισιτήρια σας καθώς υπάρχει μεγάλη ζήτηση!!!
Υ.Γ1 ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΈΝΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΊ!!!
Υ.Γ2 Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ
Υ.Γ3 ΑΝΟΔΟΣ Η ΘΑΝΑΤΟΣ!!!

