Σήμερα, θα πραγματοποιηθεί ο πρώτος αγώνας για τα πλέι οφ ανόδου ανάμεσα στον ΓΣ Γαργαλιάνων και την Αχαγιά ’82.
Η αναμέτρηση θα ξεκινήσε στις 17:00 το απόγευμα, στο κλειστό Γαργαλιάνων και η διοίκηση με ανακοίνωση καλεί τον κόσμο να δώσει βροντερό παρών και να βοηθήσει την ομάδα.
Η σχετική ανακοίνωση:
“Την Τετάρτη 26 Μαρτίου 2025 και ώρα 17:00 μ.μ. υποδεχόμαστε την δυνατή ομάδα της Αχαγιά 82 Basketball Club, στον πρώτο αγώνα των Playoff ανόδου της NL2. Όλοι στο γήπεδο για να βοηθήσουμε την ομάδα μας”!

