Stop της Αστυνομίας Αττικής για οργανωμένη αλλά και μεμονωμένη μετακίνηση οπαδών της Καλαμάτας για το παιχνίδι κόντρα στον Πανιώνιο, στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης.
Η σχετική ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ Καλαμάτα ανακοινώνει ότι η αστυνομική Διεύθυνση Αττικής απαγόρευσε την οργανωμένη αλλά και την μεμονωμένη μετακίνηση οπαδών της ομάδας μας για το παιχνίδι της Κυριακής στη Νέα Σμύρνη με τον Πανιώνιο.

