Ο Γ.Σ. Μαρκό επικράτησε 2-1 του Ηλυσιακού στο Δημοτικό Γήπεδο Μαρκόπουλου στο πλαίσιο της 33ης αγωνιστικής του 4ου ομίλου της Γ’ Εθνικής.
Κατά συνέπεια, η ομάδα του Σούλη Παπαδόπουλου νίκησε τον Εθνικό στη μάχη του τίτλου και ανέβηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της στη Super League 2.
Ο Ηλυσιακός προηγήθηκε με διαγώνιο σουτ του Γκέζου στο 23′.
Ο Γ.Σ. Μαρκό, όμως, ισοφάρισε άμεσα (24′) με κοντινή προβολή του Ιγνατίδη και στο 80′ ανέτρεψε τα δεδομένα με τον Βουό.
Γ.Σ. ΜΑΡΚΟ: Αυγερινός, Μαρκοπουλιώτης, Κεφαλάς, Καμαρά, Χαϊκάλης, Παυλίδης, Γκίνι, Καλλέργης, Λαζαρίδης, Φατιόν, Ιγνατίδης.
ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ: Κανταράκης, Πριόνας, Ψύχας, Πάτας, Κούτρας, Μάκο, Γιαννόπουλος, Γκέζος, Τσίπρας, Τζάκσον, Μπινέρι.
Πηγή: liganews.gr

