Η ΘΥΕΛΛΑ ΧΑΡΑΚΟΠΙΟΥ για άλλη μια χρονιά συγχαίρει την ακαδημια της για τη συμμετοχή της στο Τουρνουά που διεξήχθη στις αρχές της εβδομάδας στα εκπαιδευτήρια Μπουγά.
Μια οργάνωση που προσέφερε στα παιδιά άλλη μια υπέροχη εμπειρία αθλητισμού.
Ευχαριστούμε τον προπονητή μας Πέτρο Χιώτη για την υποστήριξη του στα παιδιά και κυρίως για την αθλητική (και) παιδεία που τους διδάσκει, τους γονείς που χωρίς την στήριξη τους δε θα υπήρχε αυτή η συμμετοχή.
Ευχαριστουμε τον κύριο Γαλανόπουλο για την πρόσκληση για άλλη μια χρονιά σε αυτή την διοργάνωση.
Ευχόμαστε χρόνια πολλά σε όλους, Χριστός ανέστη!!!

