Ένα τριήμερο γεμάτο ποδόσφαιρο και εμπειρίες πέρασαν την προηγούμενη εβδομάδα οι αθλητές των τμημάτων Κ8, Κ10 και Κ14 της Ακαδημίας του Παμίσου Μεσσήνης, καθώς συμμετείχαν στο ποδοσφαιρικό τουρνουά EASTER CUP – KALAMATA.
Τα παιδιά παρουσίασαν πολύ καλή εικόνα, τόσο στο αγωνιστικό κομμάτι όσο και στο εξωαγωνιστικό με την καλή τους συμπεριφορά και την μεταξύ τους συνεργασία.
Η ομάδα μας επίσης ανακοινώνει την συνδιοργάνωση με την Ακαδημία Δαναός του καλοκαιρινού τουρνουά που θα διεξαχθεί στα γήπεδα της Καλαμάτας και της Μεσσήνης στις 7-9 Ιουνίου (Κ8, Κ10, Κ12) και 20-22 Ιουνίου (Κ14, Κ16).

