Ανακοίνωση εξέδωσε η διοίκηση της Θύελλας Χαρακοπιού όπου συγχαίρει την ΑΕ Λογγάς για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Η σχετική ανακοίνωση:
“Το διοικητικό συμβούλιο και το ποδοσφαιρικό τμήμα της Θύελλας Χαρακοπιού συγχαίρει την ΑΕ Λογγάς για την κατάκτηση της πρώτης θέσης και του πρωταθλήματος και εύχεται καλή πορεία στην Α’ Τοπική”.

