Συλλυπητήρια ανακοίνωση εξέδωσε η διοίκηση του ΠΑΟΚ Ασπροχώματος για τον χαμό του Ιωάννη Αθανασόπουλου που ξεκινήσει να παίζει μπάλα από τον ΠΑΟΚ Καλαμάτας.
Η σχετική ανακοίνωση:
Το διοικητικό συμβούλιο και το ποδοσφαιρικό τμήμα του ΠΑΟΚ ΑΣΠΡΟΧΏΜΑΤΟΣ εκφράζουν τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή της Μαύρης Θύελλας Γιάννη Αθανασόπουλου για τον άδικο χαμό του.
Ήταν ένας παίκτης που ξεκίνησε το ποδόσφαιρο από τον ΠΑΟΚ ΚΑΛΑΜΆΤΑΣ (Τώρα ΠΑΟΚ ΑΣΠΡΟΧΏΜΑΤΟΣ) τίμησε με την παρουσία του, το Μεσσηνιακό ποδόσφαιροο αγωνιζόμενος σε πολλές ομάδες, όπως επίσης αγωνίστηκε και σε ομάδες επιπέδου Α Εθνικής. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. Καλό παράδεισο Γιανναρε“.

