Την άνοδο στην Α’ Τοπική κατηγορία γιόρτασε η ομάδα του Μεσσηνιακού.
Το νεανικό συγκρότημα του Φραγκίσκου Κεράνη τερμάτισε στην 3η θέση του βαθμολογικού πίνακα και πήρε το εισιτήριο επιστρέφοντας μετά από χρόνια και πάλι στην Α’ Τοπική.
Χθες, σύσσωμο το διοικητικό, το ποδοσφαιρικό τμήμα αλλά και παρουσία ανθρώπων της Θουρίας και του Αίαντα Καλαμάτας δείπνησαν στο μεζεδοπωλείο ΠΑΛΙΑΚΟΝ.
Άπαντες, λοιπόν έδωσαν το παρών στο καλύτερο εστιατόριο της πόλης, στο ΠΑΛΙΑΚΟΝ για να δοκιμάσουν τα υπέροχα πιάτα και φυσικά να μιλήσουν για ποδόσφαιρο.


