Ο Αστέρας Βαλύρας, η ιστορική ομάδα που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Β’ Τοπικής Μεσσηνίας, καλεί τα μέλη, τους φίλους και όλους τους ενδιαφερόμενους στη γενική συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 1η Ιουνίου και ώρα 18:00 το απόγευμα, στην αίθουσα του παλιού Δημαρχείου.
Η συνέλευση θα λάβει χώρα σε κλίμα ενωτικό αλλά και αισιοδοξίας, καθώς στόχος είναι η οργάνωση της ομάδας για τη νέα αγωνιστική περίοδο, η ενίσχυση του δυναμικού της, καθώς και η ενεργοποίηση της τοπικής κοινωνίας.
Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης θα γίνει απολογισμός της φετινής χρονιάς, θα συζητηθούν οι ανάγκες του συλλόγου σε διοικητικό και αγωνιστικό επίπεδο, ενώ θα τεθούν και οι βάσεις για τη μελλοντική πορεία του Αστέρα.
Η παρουσία όλων κρίνεται σημαντική, καθώς η επόμενη μέρα της ομάδας χρειάζεται στήριξη, ενότητα και νέες ιδέες. Ο Αστέρας Βαλύρας καλεί όλους να συμβάλουν στην προσπάθεια για μια δυναμική και ελπιδοφόρα συνέχεια στο τοπικό ποδόσφαιρο.
Η σχετική ανακοίνωση:
Κυριακή 01 Ιουνίου 18:00 στην αίθουσα του παλιού Δημαρχείου καλούνται τα μέλη και οι φίλοι του Αστέρα Βαλύρας σε Γενική Συνέλευση.
Θέματα προς συζήτηση :
1. Απολογισμός έτους
2. Προυπολογισμός για επόμενη σεζόν
3. Οικονομικές προοπτικές και συζήτηση για εξασφάλιση οικονομικών πόρων για τη νέα περίοδο ώστε να συνεχιστεί η ομαλή λειτουργία του Συλλόγου
4. Ανάπτηξη & ενίσχυση ακαδημίας

