Η Καλαμάτα απέκτησε ένα νέο γευστικό προορισμό για τους λάτρεις του καλού φαγητού! Το “Σουβλάκι με Μεράκι”, που άνοιξε πρόσφατα τις πόρτες του στην οδό Καλλιπάτειρας 99, απέναντι από το γήπεδο Π. Μπαχράμης, ήρθε για να γίνει το αγαπημένο σας σημείο για ποιοτικό σουβλάκι και όχι μόνο.

Πίσω από αυτή τη νέα γευστική πρόταση βρίσκεται ο Έλβις Γκελκέρια, που μαζί με την αγάπη του για το ποδόσφαιρο ένωσε την αγάπη του για την παράδοση και τη μαγειρική για να προσφέρουν μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της επιχείρησης αυθεντικές γεύσεις, φτιαγμένες πάντα με… μεράκι!
Ο χώρος ζεστός και φιλόξενος, το μενού προσεγμένο, οι πρώτες ύλες φρέσκες και ποιοτικές, ενώ η εξυπηρέτηση είναι κάτι παραπάνω από φιλική — είναι προσωπική. Από ζουμερά σουβλάκια και καλοψημένα κρέατα μέχρι δροσερές σαλάτες και παραδοσιακές γεύσεις, κάθε πιάτο υπόσχεται να σας ικανοποιήσει.

Επισκεφθείτε το “Σουβλάκι με Μεράκι” και απολαύστε το καλό φαγητό όπως του αξίζει – με αγάπη, μεράκι και χαμόγελο!
Ανοικτά Δευτέρα έως Σάββατο 18:00 – 00:00. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2721089200


