Γενική συνέλευση την Τετάρτη 11 Ιουνίου, στις 19:00 το απόγευμα στο Δημαρχείο της Μερόπης.
Θα γίνει διοικητικός και οικονομικός απολογισμός καθώς και διενέργεια εκλογών.
Η σχετική ανακοίνωση:
“Καλούνται τα μέλη και οι φίλοι του Α.Σ ΘΥΕΛΛΑ ΜΕΡΟΠΗΣ στην Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τετάρτη 11/06/2025 και ώρα 19:00 στο πρώην Δημαρχείο της Μερόπης με τα εξής θέματα :
1) Διοικητικός – Οικονομικός απολογισμός του απερχόμενου Δ.Σ
2) Διενέργεια εκλογών για την ανάδειξη νέου Δ.Σ
Η παρουσία όλων των μελών και φίλων της Ομάδας μας είναι ιδιαίτερα σημαντική”.

