Με έντονους ρυθμούς ξεκίνησε ο σχεδιασμός του Πανθουριακού για την ιστορική πρώτη του παρουσία στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, μετά την επιτυχημένη περσινή πορεία που τον οδήγησε στην άνοδο, στην κατάκτηση του πρωταθλήματος και του Κυπέλλου Μεσσηνίας.
Πρώτο και σημαντικότερο βήμα για τη διοίκηση ήταν η παραμονή του προπονητή Τάκη Σακελλαρόπουλου, ο οποίος θα συνεχίσει να καθοδηγεί την ομάδα, έχοντας στο πλευρό του όλο το υπάρχον τεχνικό επιτελείο. Η απόφαση αυτή φανερώνει την πρόθεση του συλλόγου να διατηρήσει τη σταθερότητα και τη φιλοσοφία που τον έφερε μέχρι εδώ.
Όσον αφορά τον σχεδιασμό του ρόστερ, ήδη έχουν ανανεώσει δύο από τα σημαντικότερα στελέχη της περσινής πορείας: ο αρχηγός Μιχάλης Ζαχαρόπουλος και ο πολύπειρος μέσος Ετεοκλής Δεμπεγιώτης. Σήμερα αναμένεται να υπάρξουν επαφές με ακόμα περισσότερους ποδοσφαιριστές που αποτέλεσαν τον βασικό κορμό, καθώς η πρόθεση της διοίκησης είναι ξεκάθαρη.
Το μήνυμα του προέδρου του συλλόγου, κ. Αγαθοκλή Χριστόπουλου, είναι σαφές και ενωτικό: «Επιθυμία, να μην φύγει κανείς από την ομάδα – διατηρούμε τον κορμό, ενισχυόμαστε μόνο εκεί που πραγματικά χρειάζεται».
Ο Πανθουριακός ετοιμάζεται με σοβαρότητα και προσήλωση για τη μεγαλύτερη πρόκληση της ιστορίας του, έχοντας ως στόχο μια αξιοπρεπή και ανταγωνιστική πορεία στη Γ’ Εθνική. Οι πρώτες κινήσεις δείχνουν ότι η ομάδα δεν θέλει απλώς να “συμμετάσχει”, αλλά να σταθεί επάξια στο νέο αυτό επίπεδο, με συνέπεια και ταυτότητα.

