Σε θερμό και φιλικό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Ιουνίου η επίσημη παράδοση των αναμνηστικών δώρων που απέστειλε η δημοτική αρχή της Πέσκαρα προς τον Δήμαρχο Καλαμάτας κ. Θανάση Βασιλόπουλο, έπειτα από την πρόσφατη επίσκεψη αντιπροσωπείας της Λέσχης Μοτοσυκλέτας Μεσσηνίας (ΛΕ.ΜΟ.ΜΕ.) στην ιταλική πόλη.

Η παράδοση έγινε στο πλαίσιο γεύματος που διοργανώθηκε στον όμιλο Αντισφαίρισης Καλαμάτας, παρουσία της εκπροσώπου του Δήμου Καλαμάτας, κας Μαργαρίτας Πολυδούρη, η οποία συμμετείχε και στην αποστολή στη γειτονική χώρα.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν προτάσεις που αφορούν την ενίσχυση των σχέσεων και την ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ της Καλαμάτας και περιοχών της Ιταλίας, με επίκεντρο τον τουρισμό, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό. Όπως έγινε γνωστό, οι σχετικές πρωτοβουλίες βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη και οι πρώτες ανακοινώσεις αναμένονται σύντομα.

Η ΛΕ.ΜΟ.ΜΕ., με σταθερή παρουσία και δράση εντός και εκτός συνόρων, επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά τον ενεργό ρόλο της στην προώθηση της εξωστρέφειας και της πολιτισμικής ανταλλαγής της Μεσσηνίας.

