Στην Καλαμάτα θα συνεχίσει τη φετινή χρονιά την καριέρα του ο Πέτρος Καλουτσικίδης μετά από το περσινό του πέρασμα από τον Ηρακλή.
Ο δεξιός οπισθοφύλακας με ανάρτηση που έκανε δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει άπαντες στην πρώην ομάδα του, ιδιαίτερα τον κόσμο αυτής για τη στήριξη, ενώ ευχήθηκε την άνοδο των κυανόλευκων στη Super League 1.


