Μετά από μία άκρως επιτυχημένη σεζόν, ο Γιώργος Σακκάς αποτελεί παρελθόν από την ομάδα του Μεσσηνιακού, ολοκληρώνοντας έναν κύκλο συνεργασίας που σφραγίστηκε με την επιστροφή της ομάδας στην Α’ Τοπική κατηγορία.
Ο νεαρός τερματοφύλακας υπήρξε βασικό στέλεχος την περασμένη χρονιά, συμβάλλοντας ουσιαστικά με την παρουσία και τις επεμβάσεις του στην επιτυχημένη πορεία του συλλόγου. Η σταθερότητά του κάτω από τα δοκάρια έδωσε σιγουριά στην άμυνα, ενώ η εμπειρία του αποτέλεσε οδηγό για τους νεότερους.
Ο Σακκάς έχει αγωνιστεί επίσης με τις φανέλες των Σπερχογείας, Ασπροχώματος, Παπαφλέσσα Βλαχόπουλου, Θύελλας Χαρακοπιού και Ακρίτα Κορώνης, αφήνοντας θετικό αποτύπωμα σε κάθε του ποδοσφαιρικό σταθμό.
Η διοίκηση του Μεσσηνιακού, με αίσθημα σεβασμού και εκτίμησης, τον ευχαριστεί θερμά για την προσφορά του στην ομάδα και του εύχεται καλή συνέχεια και επιτυχία σε ό,τι επιλέξει για το μέλλον της καριέρας του.

