Ελεύθερος να συνεχίσει την καριέρα του σε νέα ποδοσφαιρική «στέγη» είναι από σήμερα ο Μάνθος Στυλιανόπουλος, ο οποίος αποχώρησε και επίσημα από τον ΠΑΟΚ Ασπροχώματος.
Ο 34χρονος μεσοεπιθετικός είχε αποσυρθεί προσωρινά από την ενεργό δράση τον Νοέμβριο του 2024 για προσωπικούς λόγους, όμως πλέον έχει στα χέρια του το δελτίο του και είναι διαθέσιμος για μεταγραφή.
Ο Στυλιανόπουλος αποτέλεσε βασικό «γρανάζι» στην επιθετική λειτουργία του ΠΑΟΚ την τελευταία διετία, καθώς βρέθηκε στην κορυφή των σκόρερ της ομάδας τόσο την περσινή όσο και τη φετινή (μέχρι τον Νοέμβριο) σεζόν.
Η εμπειρία του και η ικανότητά του να αγωνίζεται σε διαφορετικές θέσεις – φορ, δεξί και αριστερό χαφ – τον καθιστούν μια εξαιρετική λύση για κάθε ομάδα που θέλει να ενισχυθεί ποιοτικά.
Στην πλούσια διαδρομή του στο τοπικό ποδόσφαιρο, έχει φορέσει τις φανέλες του Πανιωνίου Καλαμάτας, του Ολυμπιακού Καλαμάτας, της ΑΕΚ Καλαμάτας και της Θύελλας Παραλίας, αφήνοντας το στίγμα του σε όλες τις ομάδες με τη συνέπεια και το πάθος του.
Πλέον, η αγορά περιμένει να δει ποια θα είναι η επόμενη ομάδα του έμπειρου ποδοσφαιριστή, με τα πρώτα «σφυρίγματα» ενδιαφέροντος να έχουν ήδη αρχίσει να ακούγονται στο παρασκήνιο.

