Ο Γυμναστικός Σύλλογος Γαργαλιάνων ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας του με τον αθλητή Σωκράτη Ψαρόπουλο, ο οποίος αποχωρεί από την ομάδα για οικογενειακούς λόγους.
Η διοίκηση του συλλόγου, μέσα από την επίσημη ανακοίνωσή της, ευχαρίστησε θερμά τον Ψαρόπουλο για την πολύτιμη παρουσία του από τον περασμένο Αύγουστο μέχρι σήμερα, καθώς και για το πάθος και τον επαγγελματισμό που έδειξε σε κάθε του συμμετοχή με τη φανέλα του συλλόγου.
Παράλληλα, ο Γ.Σ. Γαργαλιάνων ευχήθηκε στον αθλητή καλή συνέχεια στην επαγγελματική και προσωπική του πορεία, τονίζοντας πως θα παραμείνει πάντα μέλος της «οικογένειας» του συλλόγου.
«Σωκράτη, σε ευχαριστούμε για όλα όσα πρόσφερες, καλή συνέχεια!» καταλήγει το μήνυμα της διοίκησης.
Ο Γ.Σ. Γαργαλιάνων συνεχίζει τη φετινή του πορεία με στόχο τη διατήρηση της σταθερότητας και του καλού κλίματος που έχει χτίσει εντός και εκτός παρκέ.

