Παίκτης του Παμβουπρασιακού θα είναι από τις 2 Ιανουαρίου ο Φραντσέσκο Μπίσα όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του patrisnews.com. Ο παίκτης αποχώρησε από τον ΠΑΣ Πύργος, έπειτα από κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας και θα μείνει και τυπικά ελεύθερος τον Γενάρη, με τον άνοιγμα της χειμερινής μεταγραφικής περιόδου.
Ωστόσο, ήδη οι συζητήσεις έχουν γίνει και δεν αργήσει να βρει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του. Σύμφωνα με πληροφορίες, ενδιαφέρον για τον Μπίσα έχει εκδηλώσει και ο Αστέρας, ωστόσο ο Παμβουπρασιακός είναι αυτός ο οποίος έχει τον πρώτο λόγο.
Πηγή: patrisnews

