Με ένα συγκινητικό μήνυμα, η διοίκηση του Παμίσου Μεσσήνης έκανε τον απολογισμό της χρονιάς που φεύγει και έστειλε το δικό της αισιόδοξο μήνυμα για το νέο έτος. Η ανακοίνωση χαρακτηρίζει το 2025 ως «μια ιδιαίτερη χρονιά» και «μια καινούρια περιπέτεια», επισημαίνοντας πως, παρά τις δυσκολίες, η ομάδα και οι άνθρωποί της συνεχίζουν να παλεύουν με πίστη και υπομονή.
Οι «πράσινοι» αναγνωρίζουν ότι ο δρόμος μοιάζει με «απάτητο βουνό», όμως τονίζουν πως θα συνεχίσουν την προσπάθεια μέχρι το τέλος — «και αν δεν φτάσουμε… όπου μας βγάλει».
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στους φιλάθλους που στάθηκαν δίπλα στην ομάδα σε κάθε στιγμή, αποδεικνύοντας ποιοι αγαπούν πραγματικά τον Πάμισο. Παράλληλα, η ανακοίνωση στέκεται στον ρόλο της πόλης της Μεσσήνης, η οποία — όπως αναφέρεται — «τάληρο-τάληρο έφτασε την ομάδα έως εδώ», αποτελώντας τον μεγαλύτερο εκπρόσωπο της περιοχής, «αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους».
Η διοίκηση εύχεται σε όλους υγεία και ευτυχισμένο νέο έτος, ενώ δεν παραλείπει να στείλει ευχές για τύχη και επιτυχίες και στις υπόλοιπες ομάδες της πόλης:
Γυμναστικός Σύλλογος Μεσσήνης
Αθλητικός Όμιλος Μεσσήνης
Αθλητικός Παλαιστικός Σύλλογος Μεσσήνης «Αριστοδήμος»
Το μήνυμα κλείνει με τον αριθμό «97» και το τριφύλλι — σύμβολο πίστης, ιστορίας και συνέχειας, αλλά και υπενθύμιση ότι ο Πάμισος πορεύεται με ενότητα, στόχους και σεβασμό στις ρίζες του.

