Ο τεχνικός της Καλαμάτας Αλέκος Βοσνιάδης στάθηκε στο ντέρμπι με τον Πανιώνιο που είναι προ των πυλών.
Δείτε τις δηλώσεις που πραγματοποίησαν μετά το παιχνίδι ανάμεσα στον Πύργο και την Καλαμάτα, ο τεχνικός της Μαύρης Θύελλας Αλέκος Βοσνιάδης, αλλά και ο τεχνικός των Ερυθρόλευκων Επαμεινώνδας Κουτρομάνος.
Πηγή: mikriliga.gr

