Η διοίκηση της Καλαμάτα BC ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας της με τον Αντώνη Νικολετάκη από τη θέση του προπονητή της ανδρικής ομάδας, τονίζοντας ωστόσο πως ο Έλληνας τεχνικός παραμένει ενεργό μέλος του συλλόγου, συνεχίζοντας την προσφορά του στην Ακαδημία.
Ο Νικολετάκης υπήρξε καθοριστικός στην πορεία της ομάδας τα τελευταία δυόμιση χρόνια. Υπό την καθοδήγησή του, η Καλαμάτα BC επέστρεψε στις εθνικές κατηγορίες την περασμένη σεζόν, ενώ παράλληλα τα τμήματα υποδομής παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη, ενισχύοντας το μέλλον του συλλόγου.
Η διοίκηση ευχαρίστησε δημόσια τον προπονητή για τη συμβολή του και επισήμανε ότι η παρουσία του στην Ακαδημία αποτελεί στρατηγική επιλογή, καθώς αναλαμβάνει νευραλγικό ρόλο στη διαμόρφωση και εξέλιξη των νεαρών αθλητών.
Ο Αντώνης Νικολετάκης θα συνεχίσει να προσφέρει από νέο πόστο, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της βάσης της Καλαμάτας BC, ενώ του ευχήθηκαν «καλή συνέχεια» στο έργο του.

