Τα θερμά του συγχαρητήρια για την ιστορική άνοδο εξέφρασε ο Κεραυνός Καλαμάτας προς τη Καλαμάτα, η οποία επιστρέφει στη μεγάλη κατηγορία του ελληνικού ποδοσφαίρου, τη Super League 1.
Μέσα από ανακοίνωσή της, η ομάδα του Κεραυνού συνεχάρη όλους όσοι συνέβαλαν στην επίτευξη αυτού του μεγάλου στόχου, αναγνωρίζοντας την προσπάθεια που έγινε καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.
Συγκεκριμένα, η διοίκηση του συλλόγου έδωσε τα συγχαρητήριά της στους ποδοσφαιριστές, στο προπονητικό επιτελείο και στη διοίκηση της «Μαύρης Θύελλας», τονίζοντας ότι η επιτυχία αυτή αποτελεί μια μεγάλη στιγμή όχι μόνο για την ομάδα αλλά και για ολόκληρη την πόλη της Καλαμάτας.
Παράλληλα, εκφράστηκε η ευχή η Καλαμάτα να έχει μια δυναμική παρουσία στη νέα αγωνιστική περίοδο στη Super League 1 και να συνεχίσει να κάνει περήφανους τους φιλάθλους της πόλης και της Μεσσηνίας.
Ο Κεραυνός Καλαμάτας ευχήθηκε καλή συνέχεια και ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον, υπογραμμίζοντας ότι τέτοιες επιτυχίες δίνουν χαρά σε όλο το μεσσηνιακό ποδόσφαιρο.

