Με ανακοίνωσή της, η διοίκηση του Εθνικός Μελιγαλά συνεχάρη τον Α.Ο. Μιλτιάδης για την κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΠΣ Μεσσηνίας της αγωνιστικής περιόδου 2025-2026, ενώ παράλληλα έδωσε συγχαρητήρια και στον ΑΣ Πανθουριακός για το πνεύμα fair play και το «ευ αγωνίζεσθαι» που επέδειξε στον μεγάλο τελικό.
Οι άνθρωποι του συλλόγου στάθηκαν στο υψηλό επίπεδο της αναμέτρησης και στην εικόνα που παρουσίασαν οι δύο φιναλίστ, στέλνοντας το δικό τους μήνυμα ενότητας και αθλητικού πολιτισμού για το μεσσηνιακό ποδόσφαιρο.
Η ανακοίνωση της διοίκησης αναφέρει:
«Η Διοίκηση του Α.Ο. ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΛΙΓΑΛΑ συγχαίρει τον Α.Ο. ΜΙΛΤΙΑΔΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΠΣ 25/26 καθώς και τον Α.Σ. ΠΑΝΘΟΥΡΙΑΚΟ για το ευ αγωνίζεσθαι.»

