Ο αρχιτέκτονας της τεράστιας επιτυχίας του Τέλου Άγρα, Νίκος Γεωργακλής, μίλησε στο taklin.gr για την ιστορική άνοδο της ομάδας στη Γ’ Εθνική, μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Α’ Τοπικής Μεσσηνίας.
Η ομάδα των Γαργαλιάνων ολοκλήρωσε μια σπουδαία χρονιά κατακτώντας την πρώτη θέση με 81 βαθμούς, έχοντας 26 νίκες και την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος, παραμένοντας από την πρώτη μέχρι και την τελευταία αγωνιστική στην κορυφή της βαθμολογίας.
Ο έμπειρος τεχνικός εμφανώς συγκινημένος στάθηκε στην τεράστια προσπάθεια των ποδοσφαιριστών, στην πίστη που έδειξε η ομάδα στις δύσκολες στιγμές, αλλά και στη στήριξη διοίκησης και κόσμου.
«Οι ποδοσφαιριστές μου είναι οι ήρωές μου»
«Πρώτα απ’ όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές μου για την τεράστια προσπάθεια που κατέβαλαν όλη τη χρονιά. Είναι οι ήρωές μου.
Ήταν μια απαιτητική χρονιά, με δυσκολίες, πίεση και στιγμές που αμφισβητήσαμε τους ίδιους τους εαυτούς μας. Εκεί όμως δείξαμε χαρακτήρα. Η ομάδα δεν λύγισε ποτέ, άντεξε και κατάφερε να κατακτήσει το πρωτάθλημα».
«Δεν πέσαμε ποτέ από την κορυφή»
Ο προπονητής του Τέλου Άγρα στάθηκε στη σταθερότητα που είχε η ομάδα σε όλη τη διάρκεια της σεζόν:
«Η ομάδα από την αρχή έως το τέλος της σεζόν ήταν πάντα στην πρώτη θέση, δεν έπεσε ποτέ από την κορυφή.
Φτάσαμε μέχρι την τελευταία αγωνιστική για να το κατακτήσουμε και αυτό κάνει την επιτυχία ακόμη μεγαλύτερη και πιο ιδιαίτερη.
Δείξαμε υπομονή, πίστη και νοοτροπία νικητή μέχρι το τελευταίο λεπτό του αγώνα. Αυτό είναι που χαρακτηρίζει τους πρωταθλητές».
«Συγχαρητήρια και στον αντίπαλό μας»
Ο Νίκος Γεωργακλής αναφέρθηκε με σεβασμό και στη μεγάλη μάχη τίτλου που δόθηκε μέχρι τέλους:
«Συγχαρητήρια και στον άξιο αντίπαλό μας για τη μεγάλη μάχη μέχρι το τέλος.
Διεκδικήσαμε μαζί το πρωτάθλημα με πάθος και ανταγωνισμό σε υψηλό επίπεδο. Στο τέλος το κατακτήσαμε εμείς και τέτοιες μάχες δίνουν ακόμη μεγαλύτερη αξία στην επιτυχία μας.
Καλή συνέχεια και σεβασμός στην προσπάθεια όλων. Μακάρι κάθε χρόνο το πρωτάθλημα να είναι τόσο ανταγωνιστικό και να διεκδικείται μέχρι την τελευταία αγωνιστική».
«Αυτό το πρωτάθλημα ανήκει σε όλους»
Κλείνοντας, ο τεχνικός του Τέλου Άγρα ευχαρίστησε τη διοίκηση, τους συνεργάτες του και τον κόσμο της ομάδας:
«Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τον πρόεδρο για τη συνεργασία που είχαμε όλη τη χρονιά. Έδωσαν τα πάντα για την ομάδα.
Τον συνεργάτη μου κ. Παπαγιαννόπουλο και φυσικά τον κόσμο που στάθηκε δίπλα μας σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Η στήριξή τους μας έδωσε δύναμη στα δύσκολα.
Αυτό το πρωτάθλημα ανήκει σε όλους. Το κερδίσαμε στο γήπεδο, το αξίζαμε και τώρα πρέπει να το χαρούμε».

