Τίτλοι τέλους στη συνεργασία του ΠΑΣ Ράχης με τον Νίκο Μανιατέα, καθώς ο έμπειρος τεχνικός αποτελεί πλέον παρελθόν από την ομάδα μετά από ενάμιση χρόνο παρουσίας στην τεχνική ηγεσία.
Ο Μανιατέας ανέλαβε τον σύλλογο σε μια ιδιαίτερα απαιτητική περίοδο και εργάστηκε με συνέπεια και αφοσίωση, συμβάλλοντας στην αγωνιστική πορεία της ομάδας στο πρωτάθλημα της Β’ Τοπικής Μεσσηνίας. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, προσπάθησε να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό σύνολο, δίνοντας παράλληλα ευκαιρίες σε νεαρούς ποδοσφαιριστές να εξελιχθούν και να αποκτήσουν σημαντικές εμπειρίες.
Η συνεργασία των δύο πλευρών ολοκληρώνεται σε καλό κλίμα, με τον ΠΑΣ Ράχης να μπαίνει πλέον σε διαδικασία αναζήτησης του προπονητή που θα αναλάβει να οδηγήσει την ομάδα στη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο Νίκος Μανιατέας αφήνει το δικό του αποτύπωμα στον σύλλογο, έχοντας προσφέρει τις γνώσεις και την εμπειρία του για την επίτευξη των στόχων της ομάδας, ενώ το επόμενο διάστημα αναμένονται εξελίξεις τόσο για τον ίδιο όσο και για τον σχεδιασμό του ΠΑΣ Ράχης ενόψει της νέας σεζόν.
Η δηλωση του προπονητή όπως μας την έστειλε στο taklin.gr
Μετά από 1,5 χρόνο παρουσίας μου στον πάγκο του ΠΑΣ Ράχης, ήρθε η στιγμή να ολοκληρωθεί η συνεργασία μας.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τη διοίκηση του συλλόγου για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε από την πρώτη ημέρα, καθώς και όλους τους ποδοσφαιριστές για τη συνεργασία, την προσπάθεια και τον σεβασμό που υπήρξε σε όλη αυτή τη διαδρομή.
Μέσα σε αυτό το διάστημα ζήσαμε όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμές, δουλέψαμε όλοι μαζί για το καλό της ομάδας και, πάνω απ’ όλα, γνώρισα εξαιρετικούς ανθρώπους και απέκτησα πολλούς φίλους, κάτι που θεωρώ το σημαντικότερο κέρδος από αυτή τη διαδρομή.
Αποχωρώ κρατώντας μόνο όμορφες αναμνήσεις και αισθήματα εκτίμησης για όλους όσοι βρεθήκαμε μαζί σε αυτή την προσπάθεια.
Εύχομαι ολόψυχα στον ΠΑΣ Ράχης υγεία, πρόοδο και κάθε επιτυχία στο μέλλον.
Σας ευχαριστώ όλους για όλα

