Τίτλους τέλους στη συνεργασία του με τον Τέλλο Άγρα έριξε ο Σταύρος Μπούνας, ο οποίος μέσω προσωπικής του δήλωσης αποχαιρέτησε την ομάδα της Γαργαλιάνων, επικαλούμενος επαγγελματικούς λόγους που δεν του επιτρέπουν να συνεχίσει να αγωνίζεται στον σύλλογο.
Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής αναφέρθηκε με ιδιαίτερα θερμά λόγια στη διοίκηση, το προπονητικό επιτελείο, τους συμπαίκτες και τον κόσμο της ομάδας, τονίζοντας πως η περσινή κατάκτηση του πρωταθλήματος και η άνοδος αποτέλεσαν την κορυφαία στιγμή της παρουσίας του στον Τέλλο Άγρα.
Παρά την αποχώρησή του, ο Μπούνας ξεκαθάρισε πως οι δεσμοί που δημιούργησε με τον σύλλογο θα παραμείνουν ισχυροί, κλείνοντας το μήνυμά του με τη χαρακτηριστική φράση: «Μια φορά Άγρας, για πάντα Άγρας».
Η δήλωση του Σταύρου Μπούνα
«Ήρθε η στιγμή να αποχαιρετήσω μια ομάδα που θα έχει πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και που για λόγους επαγγελματικούς δεν θα μπορέσω να συνεχίσω.
Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση, το προπονητικό επιτελείο, τους συμπαίκτες μου και όλους όσοι ήταν δίπλα μου σε αυτό το όμορφο ταξίδι. Μέσα από χαρές, δυσκολίες, νίκες και στιγμές που θα θυμόμαστε για πάντα, γίναμε μια πραγματική οικογένεια.
Η περσινή κατάκτηση του πρωταθλήματος ήταν αναμφίβολα η κορυφαία στιγμή αυτής της διαδρομής. Ένας στόχος που πετύχαμε όλοι μαζί, με σκληρή δουλειά, θυσίες και πίστη ο ένας στον άλλον. Είμαι περήφανος που ήμουν μέλος αυτής της ομάδας και που μοιράστηκα μαζί σας αυτή τη μεγάλη επιτυχία.
Φεύγω γεμάτος όμορφες αναμνήσεις, δυνατές φιλίες και εμπειρίες που θα με συνοδεύουν σε όλη μου τη ζωή. Εύχομαι η ομάδα να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί και να πετυχαίνει ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον.
Σας ευχαριστώ όλους για όλα. Θα σας έχω πάντα στην καρδιά μου.
Μια φορά Άγρας, για πάντα Άγρας.
Με εκτίμηση,
Σταύρος Μπούνας».

