Έκλεισε για το κοινό και τους συλλόγους το δημοτικό στάδιο της Καλαμάτας.
Από σήμερα ξεκίνησε το βασικό πλαίσιο της εκτεταμένης παρέμβασης προκειμένου να τρέξουν άμεσα τα έργα που προβλέπονται σε ένα ριζικό… λίφτινγκ, που θα ανταποκρίνεται στις αγωνιστικές απαιτήσεις της συμμετοχής πια της ομάδας της Καλαμάτας, στην Super League.

