Αποχωρεί από την ΑΕ Αβίας ο Γιώργος Αργυρόπουλος μετά την άνοδο στην Α’ Τοπική
Ολοκληρώθηκε έπειτα από μία επιτυχημένη αγωνιστική περίοδο η συνεργασία της ΑΕ Αβίας με τον έμπειρο τερματοφύλακα Γιώργο Αργυρόπουλο, ο οποίος αποτέλεσε βασικό στέλεχος της ομάδας στην πορεία προς την κατάκτηση της ανόδου στην Α’ Τοπική Μεσσηνίας.
Ο πολύπειρος γκολκίπερ συνέβαλε καθοριστικά στην εξαιρετική χρονιά που πραγματοποίησε η ομάδα της Δυτικής Μάνης, προσφέροντας ασφάλεια κάτω από τα δοκάρια, εμπειρία και ηγετική παρουσία τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου.
Με την ολοκλήρωση της συνεργασίας των δύο πλευρών, ο Γιώργος Αργυρόπουλος θέλησε να ευχαριστήσει δημόσια όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί του κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Σε μήνυμά του ανέφερε πως αποχωρεί γεμάτος όμορφες αναμνήσεις, εκφράζοντας τις ευχαριστίες του προς τη διοίκηση της ΑΕ Αβίας για την εμπιστοσύνη που του έδειξε, προς το προπονητικό επιτελείο για τη συνεργασία και προς τους συμπαίκτες του για τις στιγμές που μοιράστηκαν μέσα στη σεζόν.
Ο Αργυρόπουλος αποτέλεσε έναν από τους ποδοσφαιριστές που συνέβαλαν στην ιστορική πορεία της ΑΕ Αβίας, η οποία κατάφερε μέσα σε δύο χρόνια να φτάσει από τη Γ’ Τοπική στην Α’ Τοπική Μεσσηνίας, καταγράφοντας διαδοχικές επιτυχίες.
Πλέον, ο έμπειρος τερματοφύλακας αναζητά τον επόμενο σταθμό της ποδοσφαιρικής του διαδρομής, έχοντας στις αποσκευές του ακόμη μία επιτυχημένη χρονιά και μία άνοδο που προστίθεται στο πλούσιο βιογραφικό του.

