Ευχαριστεί την διοίκηση και τους ποδοσφαιριστές του Παπαφλέσσα Βλαχοπούλου για την συνεργασία ο πρώην πλέον προπονητής Παντελής Μάλαμας.
Συγκεκριμένα με δήλωση του αναφέρει: “Ευχαριστώ το ΔΣ Βλαχόπουλο για την άριστη συνεργασία που είχαμε καθώς και τους ποδοσφαιριστές μου που ήταν πάντα κοντά μου σε όλες τις καλές και κακές στιγμές. Πήγα σαν Φίλος φεύγω σαν Φίλος. Καλή συνέχεια εύχομαι”.

