Συνάντηση εργασίας για τον κανονισμό λειτουργίας και χρήσης των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου Καλαμάτας
Συνάντηση εργασίας υπό τον Δήμαρχο Θανάση Βασιλόπουλο, πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου…
Συνάντηση εργασίας υπό τον Δήμαρχο Θανάση Βασιλόπουλο, πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου…
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.