Συνταξιοδοτήθηκε ο υπάλληλος Κλεάνθης Βοσνάκης
Συνταξιοδοτήθηκε ύστερα από 32 και πλέον χρόνια ευδόκιμης υπηρεσίας στο Δήμο Καλαμάτας…
Συνταξιοδοτήθηκε ύστερα από 32 και πλέον χρόνια ευδόκιμης υπηρεσίας στο Δήμο Καλαμάτας…
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.