Χρόνια πολλά στον Πρόεδρο μας! Όλη η οικογένεια του Ολυμπιακού Καλαμάτας εύχεται ολόψυχα χρόνια πολλά στον πρόεδρο της ομάδας μας, Παναγιώτη Κομπογιαννίτη, για την σημερινή ημέρα των γενεθλίων του.
Πρόεδρε να είσαι πάντα καλά με υγεία, ευτυχία και επιτυχίες σε όλους τους τομείς της ζωής σου, και να δεις την ομάδα της καρδιάς σου όπως αγαπάς”.

