«Το Δ.Σ. του Ολυμπιακού Καλαμάτας εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στην ανδρική ομάδα βόλεϊ της Καλαμάτας 80′ που κέρδισε επάξια την άνοδό της στην μεγάλη κατηγορία του ελληνικού βόλεϊ και θα τιμά και θα εκπροσωπεί όχι μόνο το Μεσσηνιακό, αλλά το Πελοποννησιακό βόλεϊ στην Volley League.».

