Η διοίκηση του Πανθουριακού ήρθε σε συμφωνία με δέκα παίκτες από το περσινό ρόστερ που συνεχίζουν στην ομάδα και τη νέα σεζόν.
Ο λόγος για τους Γιώργο Κυριακόπουλο, Γιώργο Γιαννακόπουλος, Νίκο Νικολόπουλο, Καμτσίου, Μιχάλη Ζαχαροπούλο, Δήμο Καρύδη, Κλέαρχο Αλεξανδρόπουλο, Γιάννη Κουτσουρόπουλο, Γιάννη Γεωργουλέα και Αβντίου.
Η σχετική ανακοίνωση:
Οι αθλητές – παίκτες που ανανέωσαν για την σεζόν 2024-2025
1) Κυριακόπουλος Γ
2) Γιαννακόπουλος Γ
3) Νικολόπουλος Ν
4) Καμτσίου Α
5) Ζαχαρόπουλος Μ
6) Καρύδης Δ
7) Αλεξανδρόπουλος Κ
8) Κουτσουρόπουλος Γ
9)Γεωργουλέας Γ
10) Αβντίου Ντ

