Μετά από χρόνια επιτυχής παρουσίας στα γήπεδα της Πάτρας με 70 γκολ να σημειώνει, 57 τα τελευταία τρία χρόνια με τις φανέλες Ριόλου, Άρη Πατρών και Κεραυνού Αγίου Βασιλείου, ήρθε η ώρα να σκοράρει πλέον για λογαριασμό του Πανθουριακού.

Ο νεαρός ταλαντούχος επιθετικός την δεδομένη χρονική στιγμή υπηρετεί την στρατιωτική του θητεία στην πόλη της Καλαμάτας και για αυτό το λόγο αποφάσισε να παίξει μπάλα ξανά στην πόλη μας. Οι προτάσεις πολλές και όταν λέμε πολλές εννοούμε πολλές αλλά τελικά η Θουρία κατάφερε να τον εντάξει στο δυναμικό της, εναν παίκτη που βρίσκει δίχτυα, δεινό σκόρερ που θα κάνει την διαφορά.


